30.12.06

περιοδικη μελαγχολια



και ηρθε παλι η περιοδικη μελαγχολια
σαν γνωριμη απο τα παλια
βρηκε τη χαραμαδα
το σπασμενο τζαμι
και περασε να με συντροφευσει
ντυμενη με το πνευμα των ημερων

προσπαθησα να την ξεγελασω
ξεχυθηκα στη αγορα
αναζητησα νεα προσωπα
θυμηθηκα τα παλια
εβαλα το μυαλο μου σε σκεψεις θετικες
φιλτραρα τις ανησυχιες και τα πρεπει
και εψαξα δρομους για τα θελω

αλλα εμεινα παλι μονος
να την κοιτω στα ματια
να μου γελα και να μου θυμιζει
πως δεν εχω μαθει ακομη να την ξεγελω...

4 σχόλια:

jim είπε...

...ma pos na tin ksegelasoume, afou tin kouvalame mesa mas...apla mas sintrofeuei opos kai kathe allo sinaisthima kai mas plimirizei xoris na exoume epilogi...isos na tis xamogelousame kai emeis...

Y.K.M.T. είπε...

να την κάνεις φίλη σου...μη την κοροιδεύεις...καλή χρονιά niathako μου....

Ανώνυμος είπε...

ότι καλύτερο διάβασα τον τελευταίο καιρό. κάπως έτσι νιώθω κι εγώ γμτ!

niath είπε...

#boynextdoor να της χαμογελασουμε, αν σκοπευει να γινει καλη μαζι μας

#y.k.m.t. δυσκολο πραγμα η φιλια και δυνατο ykmtακο

#dimitris το να νιωθεις δηλωνει ζωη… διασκεδασε την