25.6.06

φυγη με επιστροφη



11:00 downtown
με δεκα λεπτα καθυστερηση
θα ζησει αραγε κανεις τη στερηση;

γρηγορη τροφη και βιταμινες υγρες
προμηθειες για τη συνεχεια
εφοδια για την αυτονομια

ειμαι και εγω ενα ερμαιο
εξαρτημενο και απροστατευτο
ευπροσαρμοστο αλλα συνεχως εν κινδυνω

αλλωστε αν εφησυχαστω δε θα εχω λογο να υπαρχω
δεν θα μπορω να παρατηρω τους γυρω μου

αραγε θα το καταλαβω;

και αν ναι, πως θα αντιδρασω;
και αν οχι, ποιος θα μου το πει;
ή μηπως δε θα βρεθει κανεις;
εγω ομως θα ελπιζω

εχω πεντε επιλογες: διαλεγω το 14
σωστη αποφαση
η καθυστερηση μεγαλωνει...

δρομοι της πολης
αρχιζω να σας αποχαιρετω

11:37 10 χλμ βορεια του κεντρου
χρυσος και ασημι
σακια απο τσιμεντο
βρηκα τη φωνη της χαρουλας
εσυ ομως δεν εισαι εκει
δεν σου χρωσταω τιποτα
πλεον το παιχνιδι εχει γυρισει

δρομοι της πολης
αργα αργα σας αποχαιρετω

11:46 10 χλμ βορεια του κεντρου ακομα
χρονος:
εννοια σχετικη και ασχετη
περιζητητη και κατακριτεα
αϋλη και μετρησιμη
αλλα ποτε σωστα εκτιμησιμη

δρομοι της πολης
με επιμονη σας αποχαιρετω

13:12 40 χλμ νοτιοανατολικα του κεντρου
η ασφαλτος συνεχιζει να τρεχει
δειχνοντας μας τον ναο
και εμεις χωρις προορισμο
αλλα με σταθερο στοχο
αμμο και αλμυρα
εδω λοιπον

το μερος γνωριμο
εχω ξαναρθει εδω
αναζητωντας την εκπληρωση της ηδονης
τοτε ηταν σκοτεινα
τωρα εχει καυσωνα
τοτε συνουσιαζομουν κατω απο το δεντρο
τωρα αφυδατωνομαι πανω στην πετσετα

το παθος σβηνει, ο ιδρωτας παραμενει

δρομοι της πολης
σας αποχαιρετησα

16:38 στους 36˚ και στον αερα

καιγομαι, καιγομαι
ριξε κι αλλο λαδι στη φωτια


και αυτη τη φορα το καψιμο ειναι επιδερμικο

21:47 13 χλμ βορειοανατολικα του κεντρου
γεφυρες και φαναρια
φωτα και ερημια
ποδηλατα και καγκελα
κατεβασμενα ρολα

"δυο ενιαια παρακαλω"

ενα για τωρα
και
ενα για μετα

ενα για την επιστροφη
και
ενα για την επομενη φυγη

δρομοι της πολης
σας περπατω ξανα

Δεν υπάρχουν σχόλια: